01.07.2008

WOPS

jeg har glemt å blogge etter hove. eller, egentlig ikke. jeg har bare gjort andre ting enn å være aleine. dessuten har jeg fått meg wii, så jeg er ekstra opptatt. hovebilder kommer snart, jeg må bare finne kamerakabel. familiecamp var forresten det mest rølpete i verden. den ene dagen vi kom hjem var teltet fullt av øl og et sigaretthull, og en annen dag var det lomper på det. det var også noen som spurte om jeg hadde weed. med megafon. (jeg hadde ikke det) det var koselig på fam.camp, men neste år blir det miljøcamp pga dusjer med solcellepanel ♥ det fantes ikke varmt vann i dusjene på campen. skru vannet i dusjen din på kaldest, og pluss på litt kaldere. så kaldt var det. fett å vaske håret i ):

nå skal jeg spille Supersmash Bros Brawl med Mathias. og jeg vinner lett

6 kommentarer:

Anonym sa...

å dusje i kaldt vann er LITT av en wake up call. heheheh tenk på gutta a hahahhehehae

Anonym sa...

familiecamp <3 venter dere barn?

alexandra sa...

julie: hva er det med guttene a :SS ææsj

sexbloggen: ja, vårt tredje

Anonym sa...

hahaha! bodde der på hove camping? så nerd. er ikke det laaangt unna?

du har ikke bare glemt å blogge, du glemte å møte meg, også! synd du ikke hang med maren og ole og julie akkurat da. :( jeg var så festlig, atte. eh nei.

alexandra sa...

søt nerd ): helt greit langt. bare 10 min gjennom skogen. ganske koselig, bare ikke da noen hadde revet ned lysene på veien og det var mørkt. det var ikke koselig.

jeg og maren spionerte på deg på amfi. og jeg var jo på flekken da du møtte julie og ole. jeg satt rett ved siden av ): jeg skulle hilse, men så turte jeg ikke siden maren introduserte de men ikke meg. sjenertjent

Anonym sa...

Stilig design :-)