03.07.2008

CAN'T STOP, OH OFF THE TRAIN

på hove forelsket jeg meg litt i goldfrapp. jeg kjøpte en tskjorte og lastet ned discography. neste år bor jeg et annet sted, det har ingenting med goldfrapp å gjøre, men sånn er det. jeg bor et helt annet sted, i et annet hus, sitter på et annet rom. det er ikke så langt, men allikevel er det rart. jeg har enormt blandede følelser til å flytte. jeg vil, men samtidig er det koselig her oppe i tredjeetasjen min. jeg har bodd her halve livet nå, og det er ganske mye egentlig. jeg gleder meg jo til å komme vekk fra denne gata, med hundre trampoliner og dobbelt så mye småbarn, men det blir fortsatt rart å ikke se sykler i gata og barn som vil klappe bikkja. dit vi skal flytte er det ikke mye småbarn. det skal bli en miljøgate, nemlig. det skal bli kjempefint og jeg får digert rom med garderobe. jeg vil flytte dit, men jeg har så mange minner herifra. sånn som da emilie tryna utafor "loftet", eller da jeg og mathias ble sammen i andreetasje på romerikssenteret. den sommeren til sjuende vi var i fotballbingen hver kveld og de gangene vi utfordra hverandre til å gå gjennom skogen etter vi hadde sett skrekkfilmer. det er så utrolig mye mer. forhåpentligvis får jeg mange nye dit vi skal, men jeg flytter jo derfra etter 2-3 år uansett. håper jeg rekker like mye på de årene, eller ihvertfall tar vare på de jeg har fått nå.

det her ble mye random og nostalgisk og trist, men jeg er litt sånn i dag. så jeg avslutter med et spørsmål.
Hvordan hadde du reagert om du skulle flytte helt plutselig? Glad, trist eller noe annet?

19 kommentarer:

petter sa...

vær litt mer emo a

Anonym sa...

Hahahahah, jeg hadde helt glemt den gangen jeg tryna utenfor loftet og det ble hull og masse blod på Killah Babe-buksa mi. Hihi. Fy faen, den tida ass.

Jeg er glad i huset ditt jeg. Vil du ta med deg dusjen din? ):

marn sa...

hadde blitt mad redd. hvor skal du flytte?

Animalphan sa...

Spørs jo helt på hvor jeg skulle ha flytta, da. Liker huset mitt, og vennene mine, så hadde nok blitt litt lei meg uansett. Men men, har overlevd det før, så hadde ikke vært full krise!

Anonym sa...

superhæppi! ..og litt redd.
nice blåg foresten.

Anonym sa...

heh, vel, jeg har flytta elleve ganger i løpet av livet mitt, så jeg har på en måte blitt vant til det. men allikevel kan det hende at jeg griner i et par dager fordi jeg bare tenker på alle de dumme minnene. :b aw vi er lite emo da.

Jellybean sa...

spørs hvor, og hvor langt unna alt jeg er glad i

Anonym sa...

kvar skal du flytta?

eg flytta vekk for vidaregåande. det var rart men det var fint og eg fekk endeleg noko som var mitt eige.

alexandra sa...

alle som lurer: jeg skal flytte til strømmen, like utenfor bigcity lillestrøm. ikke kom og drep meg plis ):

emilie: håper ikke det. jeg hater den dusjen ): unntatt at det er benk og speil. hehehe ;))

emmely: tyvm :]]

line aurora: 11? serr masse. vi er ganske søte emoer da ;**

Anonym sa...

hvorfor liker du den ikke? Den er hundre ganger bedre enn min ): æsj, jeg hadde for øvrig blitt dritredd hvis jeg fikk vite at vi skulle flytte.

Anonym sa...

jeg vil flytte, jeg
men forstår hva du mener

Anonym sa...

jeg vil flytte, jeg
men forstår hva du mener

Anonym sa...

og jeg liker egentlig ikke to kommentarer etter hverandre.

marn sa...

æhæhæ stømmen. banker deg

alexandra sa...

em: den er teit og ekkel og man skader seg ):

maren: banker deg først lett

Anonym sa...

Fin blogg! :)
Jeg skjønner deg på en måte at du ikke vil flytte.
Jeg hadde bodd samme sted i 12 år når vi plutselig skulle flytte og det forandret alt for meg.
Hadde jeg flytta nå noe jeg vil for det er så stusselig her jeg bor ville jeg nok ikke hatt samme problemet. For man er aldre og klarer å holde kontakten uansett hvor man bor.

Men jeg er sikker på at du kommer til å trives i det nye huset. Det tar kanskje bare litt tid.

alexandra sa...

det er ikke det at jeg ikke vil flytte dit, men jeg har så mange random minner herfra og det blir litt trist

Ida sa...

haha, nå kom jeg helt plutselig på den gangen jeg sov hos deg for mange år siden, og vi var alene hjemme. Også ble det mørkt å vi var dritredde for den mørke skogen, så vi lukka gardinene og satt og spilte ett eller annet mongo spill på 123 hele natta xp

Ida sa...

haha, nå kom jeg helt plutselig på den gangen jeg sov hos deg for mange år siden, og vi var alene hjemme. Også ble det mørkt å vi var dritredde for den mørke skogen, så vi lukka gardinene og satt og spilte ett eller annet mongo spill på 123 hele natta xp