07.07.2008

IMPULSKJØP

jeg gjør det litt for mye. i stad kjøpte jeg en lommebok med filofax for skoleåret i. jeg får det billig og jeg trengte lommebok, men allikevel. vedder på at jeg etterhvert ender hos dr.phil og snakker om avhengigheten min på tv. note to self: jeg skal aldri ha kredittkort.

jeg tenkte jeg skulle fikse blogg på blogg.no nå, men på grunn av min totale mangel på kreativitet og orginalitet for øyeblikket finner jeg ikke på en passende url, og de fleste er i tillegg tatt. dessuten må jeg fikse layout og photoshoppe litt. jeg har forresten ikke fått svar om jeg kom inn på medie&kommunikasjon på lillestrøm enda. når er det man får det? kanskje jeg glemte å søke. shiit. eller kanskje de bare er supertreige sånn som øyafestivalen. jeg fikk ikke jobb, hvis jeg ikke nevnte det. men får tilbud om billett i slutten av juli, og det var det jeg satsa på lal.


ps. jeg har lyst på datarock-tracksuit. vet du hvor jeg kan finne det?

7 kommentarer:

marn sa...

ehehhee han jeg er PÅ G med har det <3<3<33<3

alexandra sa...

da kan du jo stjele den neste gang du tar av han klærne ;))

Jellybean sa...

hvem dato får vi vite det? hvis du vet det :s :S

Anonymlzzm sa...

jeg tror det er 14. juli man får vite det.

Anonym sa...

vi får vite det rundt 15. juli, i hvertfall.

maths sa...

tror det er 15. juli ca.

Anonym sa...

HIHFIFHFNIS søteste minnet evr da.