11.07.2008

151

i løpet av de siste dagene har jeg jobbet, vært med mathias og slått meg selv i søvne. i øyet. det er dødsfint vær, men alt jeg gjør er å stå på ark med hovne øyne og late som at jeg er verdens hyggeligste person. når jeg kommer hjem spiser jeg, er på dataen/spiller wii og prøver å fikse designet til blogg.no. jeg føler meg som en complete retard når jeg ikke skjønner noen ting. egentlig kan jeg det litt, men jeg orker ikke kunne det. jeg må få bildet mitt på lik linje med resten av sidebar-greiene og få inn noe tekst der, som jeg akkurat fant ut hvordan gjøres. blogspot er mye mer hendig for sånne late som meg, men nå har jeg satt meg et mål.

jeg har forresten fått ordentlig pannelugg, noe som er lite hendig på sommeren. men det er litt sjarmerende med hvit panne og brunt ansikt, iks? dessuten ser det ut som jeg har på hjelm ♥ GOD NATT. og ønsk meg lykke til med å stå opp klokken åtte i morgen (halv elleve kansj.) nussnuss

1 kommentar:

Jellybean sa...

Du var søt med pannelugg <3