20.06.2008

PAKKING ER KJEDELIG

jeg oppfordrer alle dere under (eller over, for å støtte meg) 18 som vil på oslo live festival for å se JUSTICE til å sende mail til sondre@oslolivefestival.no og uttrykke deres misnøye med aldersgrense. ja, jeg er så desperat at jeg tror det hjelper. kanskje hvis nok sender inn mail vil de fjerne aldersgrensen, idk. jeg har så lyst til å se justice omg.

dette er nok siste gang jeg blogger før hovefestivalen. jeg er ikke tilbake før neste lørdag, så dere må vente lenge ånei ): kameraet mitt funker forresten. jeg gikk ut i hagen nede med en blomstervase og satt det på et lite bord vi har der med to stoler. så oppdaget jeg at naboen min fra stavanger sto der og så på meg. jeg har forresten ikke ordnet meg i dag og går i stygg pysjbukse og enda styggere beige topp. fin ja. men det funket iaff hurra. bør jeg forresten legge filmen i kjøleskapet? hm. neida la den i boden

edit TRYKK HER seriøst det søteste jeg har sett ♥

3 kommentarer:

Jellybean sa...

JUSTICE<3<3<3<3
Dritt aldersgrense

Fred sa...

Pakking er jo morro o.O

Maria sa...

Pakking=kjedelig