19.06.2008

DESP

jeg gjør som maren. er det noen søte jenter på 18+ som vil låne bort legimitasjonen sin 2juli? PLIS PLIS PLIS PLIS ):

for ca en time siden fikk jeg vitnemålet mitt, og jeg føler meg flink (nerd. en søt en) med 5,1 i snitt. fikk 5 på matteeksamen serr !! men jeg er fortsatt misunnelig på de som får shoppingtur eller penger av gode karakterer. mamma sier bare at hun ble sååå stolt. det hjelper ik ): håper jeg får wii fit til bursdag iaff. jeg skal bli slank og nydelig med 5 i bmi (tulla hihi).

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg kan heller ikke gi deg shoppingtur dessverre, men du kan få et komplement: Wow, du er flink! God sommer.

petter sa...

det er jenta si det
og jeg har 16 i bmi, lol spinkelgutt ):
lurer på hvordan det er å ha 5 i bmi. det er liek. 160 høy og veie 20 kg (nei, det er ikke meg ):).

Anonym sa...

åi fysørn. jeg har aaaldri hatt over 5 i snitt. det beste er liek 4,8 eller 4,9 dammit. DU ER FLINK DA! jeg fikk en gang 500 kroner av pappa fordi jeg fikk to firere (gym og matte, seff) og resten femmere haha. snill pappa.

alexandra sa...

siri: tyvm. god sommer selv :D

petter: stolt av meg? ♥

line aurora: 4 i gym her og ♥ jeg får wii + wii fit da :D delt bra-vitnemålgave og bursdagsgave. håhåh

Anonymlzzm sa...

wii fit funker ikke. bare så du vet det lzzm. haha. man LEGGER PÅ seg. >< helt fucka. tihi