17.06.2008

SKAL, SKAL IKKE

skal jeg bytte til blogg.no? jeg lagde en bruker der for en stund siden, men er usikker på det å lage layout å drive med html. jeg ble lei html etter jeg nerda det på vampirefreaksprofilen min for rundt et år siden. should i?

forresten gleder jeg meg som en unge til hove! (oi jeg brukte utropstegn) i dag ser jeg fram til the bloody beetroots, selv om jeg ser fram til det meste, egentlig. jeg sitter på youtube og ser dårlige mobilklipp av de, men herregud så fett det ser ut. jeg anbefaler alle til å komme innom teltet klokken 00:15 på torsdag. gjerne med litt innabords sånn at dere kan drite dere ut på dansegulvet sammen med meg. dere kommer ikke til å angre lover

7 kommentarer:

Anonym sa...

bytt bytt. så kan vi bli VENNER!!!1 hihi du må jo ikke nødvendigvis fikse så mye med html, da.

jeg vil drite meg ut sammen med deg! elsker drit-ut-dansing ahh.

alexandra sa...

BESTEVENNER????

ja takk ♥ drit-ut-dansing er beste. bare det ikke havner på facebook

Anonym sa...

best frends 4 laif!!!..!

drit-ut-dansing får heller havne på facebook enn ordentlig-dansing, altså. men jeg er ikke den som skal få det til å havne på facebook, iallfall. vi må fikse kameraforbud. bare så vi kan slå ut håret skikkelig. hæmningslaust!

Anonym sa...

BYTTT!!!!111111 omg lyk wtf do it

jeg blir med og danser.

Anonym sa...

ikke bytt :(

Anonym sa...

Min stemme går til å bytte til Wordpress. Å bytte fra blogspot.com til blogg.no blir litt som å gå fra asken til ilden, for å være unødvendig krass. :Þ

alexandra sa...

da blir det line aurora, ole og meg på dansegulvet. uten kameraer ♥

trine: har en annen blogg der, liker ikke wordpress æsj