15.06.2008

RASERIUTBRUDD

seriøst, nå får dere journalister gi dere. josh homme kasta ikke en ølflaske på han stygge gutten, han kasta tilbake skoen som ble kastet på han. eh hvis dere skjønte det. samma det. uansett var det jævlig kjipt at de spilte under en time, men de hadde tross alt blitt matforgiftet i bergen og hadde feber alle sammen. de må komme tilbake. i hopes. så jeg kan se iaff litt lenger og ikke bli trampet ned av stygge fulle fans. serr hater de. fett å dytte obv. kan ikke alle bare være snille mot hverandre? ):

i morgen skal jeg til utøya med trinnet. det blir KJEMPEKULT å sove i lavvo. lavo. lavvu? w/e. i en natt. vi må ta med tre måltider selv, pluss grillmat. så jeg har 4 pakker wasa sandwich (grønn ofc), naturchips (grønn den og) og to hamburgere. jeg har litt lyst til å ta med whiskeyflaska mi, men nedsatt i oppførsel er ikke så kult. OI DET HER BLE KJEDELIG

jeg liker forresten ikke uti vår hage. har jeg nevnt det? (nå får jeg sikkert mange sinna kommentarer ): )

5 kommentarer:

Jannekake sa...

Josh er fantastisk genial. Synes ikke det var noe galt med det han gjorde, jeg. :)

De var hvertfall fantastiske i Bergen. ^^

Anonym sa...

Josh Homme har mensen.

marn sa...

ikke noe galt med litt sko. og vet du hva annet som ikke er galt? AT JEG HAR FÅTT JOBB PÅ ØYA :DDDDD

Anonym sa...

hore faen fitte jeg hater deg ass!!!!1111


neida;)D;)D:D:) hihi
hvem er det første bandet du skriver om der?

alexandra sa...

jannekake: jeg hadde prob gjort det samme. det var faktisk noen som kasta en sko på meg i teltet i natt fyfan.

anette: ææsj

marn: din dritt ):

ole: queens of the stone age :D