09.06.2008

FRIVILLIG YEZ

over alt ser jeg blogger med overlykkelige overskrifter som starter deres lange innlegg om hvor glade de er for at noen fra øyafestivalen har ringt og sagt de har blitt valgt som frivillig. det har ikke skjedd meg enda. jeg begynner å bli nervøs. ble ikke søknaden min sendt? er jeg ikke søt nok? har de glemt meg? jeg må dit. jeg kan ikke sitte hjemme mens alle andre er ute og ser turboneger, ida maria, the mae shi, sigur rós, sonic youth, diskjokke og alt annet som er der. hvis jeg ikke får noe kontakt what so ever før hove, begynner jeg å gråte litt og håper på at marius som kjenner aaalle har fått taki de billettene sine sånn at jeg kan kjøpe en. hvis noen som velger ut frivillige fra øya leser bloggen min; PLIS VELG MEG. jeg er kjempesøt og snill lover !!

om nøyaktig to uker begynner hovefestivalen. det betyr at om 12 dager så er jeg på camp og ser på mathias sette opp teltet vårt. uææ serr gleder meg så utrolig masse. håper de tror jeg er 18 (sånn som alle andre tror) og setter på meg drikkebånd uten at jeg viser leg. jeg skal lage eget program for meg og mathias snart, sånn at alt blir oversiktlig og fint. og noe random da, menja. alle dagene (og nettene) blir best. spesielt torsdagen. JAGUAR LOVE (som jeg forøvrig fikk ep'en til i posten i dag), the bloody beetroots, boys noize, neon neon og duffy. og BULLET FOR MY VALENTINE!!! tulla 10hi. men jeg skal se de bare fordi jeg var into de i åttende. (ok nå og da ): )

nei nå ble det veldig mye festival. SYND FOR ALLE DERE SOM SKULLE PÅ QUART HAHA EID!

10 kommentarer:

Jannekake sa...

Dette er veldig OT, men whatever. JEG LIKTE BLOGGEN DIN! Designet var kjempefint, jeg elsket fargene og headeren var kewl.

Takk for meg. ^^

Anonym sa...

Marius jobber med saken.

Anonym sa...

skjer med at folk jeg trodde var minumum 18 er way under a.

Anonym sa...

skal sørge for at du ikke får drikkebånd jeg he he he he he kødda.

håper ikke hove kommer til å kry av quartmennesker nå! eller, det er vel bare snakk om et par hundre...

Anonym sa...

eg håpar dei ringer og at du får det fint.

Anonym sa...

de ringer nok skal du se alexii :))

marn sa...

HÅPER DE RINGER MEG FØRST!!!!11

alexandra sa...

jannekake: takk :D

line aurora: ;___;

hjartesmil og julie: tuusen takk < 33 :)

marn: æsj du er ginger da ):

marn sa...

hahaha du og da <3

Ingrid sa...

De ringte meg. Jeg skal være stanghand på Øya. Løøv it!