19.05.2008

BESTEUVENNER

bloggen og jeg har et litt anstrengt forhold for tiden. jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med den, så jeg tenker at det er best å ikke gjøre noe i det hele tatt. men da får jeg ikke gleden av 4-5 kommentarer jeg kan glede meg over i en dag eller to. jeg har sett mye på andre blogger i det siste, ikke spesielt interessante blogger heller, men blogger. noen har innlegg har 150 kommentarer. hvordan får man til det? må man passere en grense på interessantlinja, eller hva? ikke det at jeg bare blogger for kommentarer, men uansett.

det her ble mye tull.
linsa mi er ekkel, jeg må tisse, jeg har matteeksamen i overimorgen, jeg er syk og jeg har ingenting å blogge om. uten om det å blogge om å ikke ha noe å blogge om. nå er det 20 vs. 40. snakes on a plane.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg liker ikke matteeksamen :|
Hadde det i fjor, og kommer mest sannsynlig opp i det i morgen å.. :/

Ylva sa...

Jeg lurer også VELDIG på dette med interessant vs. uinteressant - hvordan få hauger og poser med kommentarer? Litt går det sikkert på å promotere seg selv over alt, kommentere på andre blogger og rett og slett SPRE DET GLADE BUDSKAP. Men det er så mange (svenske) moteblogger som får alt for mange kommentarer og besøkende, uten å være interessante i det hele tatt. Tycks jag.

alexandra sa...

ylva marie: ja, ikkesant. det er tusen bloggere der ute som er tørre som ukesgammalt brød, men allikevel har 2000 besøkende om dagen og hauger med kommentarer. sjukt