16.05.2008

< DEAD >

hehehehe kom opp i matte på eksamen heehehehe. jeg bestemte meg for å ikke bekymre meg om det før tirsdag, helst på kvelden. men allikevel trøstespiste jeg og karoline donuts og pizzabolle i lunsjen. ja vi har lov, vi kom opp i matte. og det er ikke sånn at vi får fri til å øve hjemme, neida. vi må være på skolen mandag og tirsdag (og i dag) for å baaare gjøre matte. yessss. men som sagt, sparer bekymringer til tirsdag kveld (skal opp på onsdag). hvis jeg har ordentlig flaks neste uke også, kommer jeg nok opp i naturfag/karbonkjemi.
< /dead >

da jeg logget på facebook i dag fikk jeg denne gladmeldingen:

det fikk opp humøret litt. og det at mamma kjøpte ny kjole til meg i dag som jeg skal bruke i morgen selvom det snør og regner og hagler. uansett håper jeg alle får en strålende 17.mai (oi nå var jeg hyggelig). nå skal jeg fortsette å se på hotel cæsar.

jeg hadde forresten ikke vannkopper allikevel. det var bare allergisk reaksjon på vaskemiddel eller noe. men vannkopp-planen min hadde vært perfekt nå. den gikk ut på at jeg fikk utsatt eksamen, men så fikk de aldri tid til det. så fikk jeg 6 på begge uten å ha de. grei deal. butno

6 kommentarer:

Anonym sa...

ÅH DREP MATEMATIKK OG ALT DET FØRER MED SEG. trøstespis alt du vil, du fortjener det.

hvordan går det, har du fått vannkopper?

alexandra sa...

TYVM ):

det går fint. hadde ikke vannkopper allikevel, bare allergisk reaksjon på noe, så lignet det på vannkopper. og siden jeg trodde jeg hadde det, klødde jeg over alt. lal

Anonym sa...

ERSJ. åffår kommer alle opp i matte? tror det er noe slemme skolenorge har pønska ut. om å gjøre å ha flest matteeksamener a sier skolene til hverandre. jeg kom også opp i matte. i tiende. muntlig og skriftlig fy faen. men det gikk overraskende nok bra. i den grad at fire er bra. ehehe.

men LYKKE TIL. det går nok så bra atte. spis så mye dritt du vil. da går det kanskje til og med enda bedre!

Anonym sa...

what dat sux. spis masse dritt, fortjent <3 lykke til pus, i has faith in youz

Nøve sa...

Usj, du har lov til alt viss du kom opp i matte. Det er tilnærma døden. Lukke til!

Jellybean sa...

høres litt ut som hele bloggnorge suger i matte eller no. men du fikk jo bra på tentamen så det går bra <3