20.05.2008

EUROMILLIONES

glad og fornøyd åpnet jeg brevet jeg nettopp hadde hentet i posten. det var nemlig adressert til meg, og jeg tenkte ikke over at det var poststemplet i malaga. utdrag fra brevet:

"AWARD FINAL NOTIFICATION

We are happy to inform you of this year's release of the EUROMILLION SPANISH SWEEPSTAKE INTERNATIONAL LOTTERY PROGRAM, held on the 16th of April,2008. Du to the mix up of numbers and names, the results were later released on the 14th of May, 2008. Your name was entered as an alternatve number attached to the reference number ZEJ/09278/08 with, Batch number: 04/0117/SF drew the lucky numbers 44-2-6-37-15-45, which consequently won the lottery in the 3rd category. You have therefore been apporoved a lump sum payment of €780,820,00 (SEVEN HUNDRED AND EIGHTY THOUSAND EIGHT HOUNDRED AND TWENTY EUROS) in cash. This is from a total cash prize of €8,589,020,00 shared among the (eleven international winners in this category).
CONGRATULATIONS!!!"
(skrevet i comic sans)

tusen takk EUROMILLIONES, mr. Antonio Lopez (vice president) og DON PACO PEREZ. bli med ut å shoppe, anyone?

edit
TIL ALLE DERE SOM IKKE SKJØNNER AT DET ER SVINDEL OG TROR AT IKKE JEG SKJØNNER DET ER SVINDEL: DET ER SVINDEL OG JEG TROR IKKE PÅ DET, DET VAR BARE GØY.

sånn.

8 kommentarer:

Jellybean sa...

morsom du

alexandra sa...

jeg fikk brev i posten om det. poststemplet i malaga

Jellybean sa...

særr? det virker så usansynelig, no offence.

Anonym sa...

http://www.webtips.no/33.332.0.0.1.0.phtml

Les les. Jeg tviler litt liksom.

Anonym sa...

"hei, vi er fra malaga og vi digger å bare dele ut masse spenn til random småjenter i norge. vi lover, vi er ikke ute etter å lure deg ass".
malaga 4 teh fuckin win.

alexandra sa...

jenny og emilie: DET ER IKKE SANTTTT. hørt om scams, anyone?

anette: malaga < 3

maths sa...

hææ har du vunnet så mye penger? :S det virker litt mystisk syns jeg.

marn sa...

det kan ikke være sant :S:S:S: de lurer deg bare!!! omgomg