03.06.2008

OISANN

lenge siden jeg har blogget nå. er det så rart? det har vært rundt 30 grader hver dag, selvfølgelig er jeg ute å gjør andre ting. som å chille i frognerparken og kjøpe kjoler i mangel på bedre å gjøre. i dag fikk jeg forresten karakterkortet mitt. det beviser at jeg er smartere enn petter. beste jeg noen gang har fått, men trist uten foreldre som gir deg 5k for bra karakterer (viser til enkelte elever i klassen min, fyfan). de spiste til og med opp alt potetgullet før jeg kom hjem, tyvm. uansett. starten på sommeren (1.juni) markerte jeg slik:








ellers er jeg på operaen og får gratis frutz sammen med mathias♥ vi er søte kjærester, og litt ekstra søte på det bildet her. og det som ser ut som major dobbelthake er bare skygge. i hopes

11 kommentarer:

maths sa...

funderende og bleikfis gutt.

Jellybean sa...

så søte

petter sa...

hunk med 1kg ketchup til 6,90 :-DD

marn sa...

fine bilder bortsett fra mathias

Anonym sa...

på ungdomsskulinj fikk jeg 500 av pappa for hver femmer som hadde vært firer. ble ikke så veldig rik, though. hadde tre firere, hvorav bare to ble til femmere. men 1000 kroner! :D

qt pix.

petter sa...

maren, godt du ser bra ut på bilder ;) ;) http://www.bbg-uk.com/images/danser.JPG

Anonym sa...

så søt jeg er

Anonym sa...

jeg får 40spenn for 4'ere og 50spenn for hver 5'er og 100 for hver 6'er. jeg får aldri 6'ere

<3333333333333333
wb btw

alexandra sa...

mathias: kjekk bleikfis

petter: full*

line aurora: ): serr alle firerne mine ble til femmere. hadde fått flere tusen. æsj

julie aida: tyvm

Anonym sa...

Er forsåvidt enig med deg i at du burde fått cash for karakterene dine, de ble tydeligvis ikke skremt nok av søstra di sine flytende 2- og 3'ere!!! (og en 1'er som vi ikke snakker om)



Enjoy!

C

Anonym sa...

Digger solbrillene dine. : )