30.05.2008

B

selv om INGEN av dere ønsket meg lykke til her, fikk jeg 6 !! nå kan jeg alt om kald krig. jeg og karoline feiret at vi var ferdig med eksamen med pomfri på lille café siden tom's ikke hadde åpnet enda. men de bruker 100 år på å lage kebab uansett. også fant jeg ut hvor mye fett det er i det for noen dager siden. ikke at jeg pleier å være så nøye på det, men god. det var sykt ekkelt.

om litt drar jeg til mathias♥, men først skal jeg sitte ute og lese mannen som elsket yngve. forresten, det var 29,5 grader da jeg kom hjem fra skolen halv to i dag. dig? ja lit.

masse

5 kommentarer:

Anonym sa...

grattis!!!! sex er så fint!!!!!


her var det 31 i skyggen, skummelt

petter sa...

hvordan var det å suge sensoren?

alexandra sa...

litt vanskelig, siden det var dame. men det gikk seg til etterhvert da

Anonym sa...

Gratulerer! Fin blogg.

Anonym sa...

hva er kall khrig??+