14.05.2008

25

hei, jeg heter alexandra og er 92 år gammel. hvorfor, you might ask. jo fordi jeg nettopp tok 6 piller samtidig. godt? ja mmm. samtidig har jeg blitt syk, må gjøre gymlekser og har løpetest (3km) i morgen. derfor satser jeg på å bli eenda mer syk i morgen, og holde meg hjemme. jeg får ikke mer enn 2, og drittlæreren min vil tydeligvis ikke gi meg 4 i gym, selv om jeg skulle få det om jeg ikke var så passiv. jeg har blitt mindre passiv, men han er fortsatt hore. han vil bare trekke ned snittet mitt major ♥ noen som vet hvor den andre øktplanen min er btw? jeg sliter lit uten den.

samtidig som det fine været har dabbet av, har også humøret mitt det, som dere kanskje har lagt merke til. jeg er utrolig lei alt, og vil bli ferdig med eksamen og ha ferie nuuhh. det er bare 25 skoledager igjen, but still. gi meg noe som muntrer meg opp pliis

):

edit:
klikk her!
WHATTHEFUCKK
nå ble jeg i enda dårligere humør.

5 kommentarer:

Karoline sa...

Det er snart sommer, sol og sang..! Du kan kose deg med venner på stranda, være oppe hvor lenge du vil uten å tenke på at du skal tidlig opp og gå på skolen dagen etter og livet er bare herlig..! og du er kvitt gymlæreren din.. blir ikke det herlig? absolutt noe å glede seg til..!

Anonym sa...

JEG HATER AT DET ER EN OPPFØLGER DET ER IDIOTIIIIIIIIIIISK DESSUTEN SÅ ER DET HELT FEIL OG IKKE HA MED JAKE FAEN JEG ER SURRRRRRRR OG HVA FAEN SKJER MED CHUCK BASS GOSSIP GIRL FAEN HELLER DRITTHORECRAP

jeg er oxo i dårlig humør btw. can ya tell?

alexandra sa...

karoline: :DD
omg omg det blir dig.

julie: litt bare.
MEN WTF. det med roadtrip minner meg om crossroads. du vet, den med britney. fyfan det kommer til å bli så dårliii

Jellybean sa...

STOR KLEM!
Så kan vi glese oss til helgene <3 imellom de tre ukene med eksamen. vi kan jo dra til frognerparken og grille og kose oss( med fint vær så klart!) :D

maths sa...

digga meg det med darko. makan til opphypa shietfilm, imo. håper ashlee simpson og will ferrell er med.